Tuesday, November 20, 2012

Tuhan Beri Aku Cinta



Walau aku senyum bukan bererti aku selalu bahagia dalam hari ada yang tak ada dihati ini dijiwa ini hampa…..kutetap  berusaha sehingga hidup ku mungkin ada cerita cinta namun ada sahaja cubaan hidup seakan aku hina….tuhan berikanlah aku cinta untuk temani ku dalam sepi aku dalam terangmu biar aku punya cinta…tuhan berikanlah aku cinta aku jugak berhak bahagia berikanlah restu dan halal mu…tuhan beri aku cinta……
Pejamkan matamu untuk ku dengarlah dunia berkata-kata usah kau ragu disini tempat mu walau berubah dimata kita tetap indah selagi kau masih percaya….ketawa kecewa terpisah jalan yang lurus kian berhala adakah semua ini yang ku inginkan atau pon hanya mengejar dunia semata-semata ku harap kau masih percaya….
Ketika waktu mendatangkan cinta aku putuskan memilih dirimu setitis rasa itu menitis dan semakin parah….bisa ku rasa getar jantung mu mencintai ku apa lagi aku jadikanlah diriku pilihan terakhir hatimu… butterfly terbanglah tinggi setinggi angan ku untuk meraihmu memeluk batin mu yg semua kacau kerana merindu Butterfly fly away so high As high as hopes I pray To come and reach for you Rescuing your soul  That previous messed up false me and you ….

No comments: