Sunday, January 2, 2011

azam tahun baru???


hello blogger happy new year...
macam tahun2 lepas!!!! ecah aper azam tahun baru????arghhh malas nak jawab!!!
tapi nihh la azam tahun baru lanjakan..pencarian jodoh ker tahun seterusnyer. tapi tak bermakner aku putus asa beb!!!! cume amek mase skit tuk lupe kan yg letest wakaka....aper pon hidup mesti diteruskan. abg azammm kapel ngan abg azam jer la..tapi tak ader kenalan name azam plak!!
hehehehe tahun ni biase2 ajerkk cume lebih pade berfikiran positif dan agak mementingkan diri sendiri..kot....boleh ker?? hehehehe aper pon i ll try my best!!!
SELAMAT TAHUN BARU 2011...WOW hehehe

tahun nih aku nak color life aku macam2 color ...enjoy ngan life aku...n berjaya tuk diri aku dan bidang aku minat aku jugak ....^_^ aper yg penting aku kene useha!!! go ecah go ecah go ^_^

sekian to all blogger love uols!!! ermuahhh jgn biar diri anda diselubungi misteri...hari nih permulaan baru tuk hari tahun baru ku ^_^ smoge sume berjaya!!!! aminnn

2 comments:

mentega^^terbang said...

haha asal ecah hepi umi pon hepi...selamat tahun baru ecah..
marilah kita sama-sama mengejar mimpi...eh bukan jodoh ker??teeett~

ecah said...

hahaha bukan jodoh!!!!! jodoh dilanjut ker tahun hadapan...skang nih mengejar impian yg pasti cewahhhhhh